Condacum Februari

Gegroet Verkenners, we zitten ondertussen al in februari en dat brengt heel wat goed nieuws met zich mee! Jullie favoriete leidingsploeg is namelijk klaar met haar examens en dat wil zeggen dat de avondvergaderingen vanaf nu ook officieel gedaan zijn. Vanaf nu zullen we jullie dan ook weer zoals vanouds met veel plezier, liefde, goesting, enthousiasme, ijver EN gedrevenheid ontvangen op onze heilige scoutsgrond om jullie saaie zondagen op te fleuren met een vleugje ontspanning, magie en plezier hihi!

Zondag 04/02: Après Ski vergadering 14:00-17:00

Boenkende beatz, de zon op uw gezicht, een prachtig uitzicht en een Skiwasser in de hand zijn de ideale ingrediënten voor een perfecte après ski. Helaas zijn deze ingrediënten niet aanwezig in België en gaan we vandaag dus een volledig nieuwe draai geven aan het concept “après ski”. Wat en hoe we dat gaan doen kom je enkel en alleen vandaag op de wei te weten… Spannend! Zeker komen is dus de boodschap!

Zondag 11/02: Valentijnvergadering 14:00-17:00

Vandaag staat alles in teken van de liefde! Kom jullie versier-skills vandaag al oefenen op de wei zodat jullie 14 februari zeker geen blauwtje lopen! Wees allemaal massaal aanwezig op de wei vandaag om uit te kunnen maken wie de absolute RIZZ-KING van de Verkenners is. Tot dan!

Zondag 18/02: Wim Hof-vergadering 12:30-17:00

Wim Hof aka The Iceman is (voor zij die hem niet kennen) een Nederlander die diverse kouderecords op zijn naam heeft staan. Van zwemmen op de Noordpool tot de Mount Everest beklimmen in een onderbroek en sandalen, geen enkele uitdaging is te zot voor deze gast. Zijn prestaties leverden hem dan ook veel internationale erkenning op en staat hij maar liefst 9 keer in het Guiness Book of Records. Straffe kerel dus … MAAR WIJ ZIJN DE FUCKING VERKENNERS UIT KONTICH EN WIJ KUNNEN NOG STRAFFER! Kom vandaag allemaal naar de scoutswei om te laten zien dat wij de meest onverzettelijke beren zijn die ons universum ooit heeft gekend. Be prepared, vandaag willen we alleen maar monsters zien op de wei! BELANGRIJK: NEEM ZEKER UW ZWEMBROEK + BOTINNEN/LAARZEN + FIETS MEE!!

“There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there will be you, proving them wrong…”

Zaterdag 24/02: DIS€OUNT

Dit weekend helaas geen vergadering maar niet getreurd! Jullie mogen jullie doordeweekse school-frustraties er komen uit moshpitten op onze kapot dikke fissa! VANAVOND ALLEMAAL KOMEN EN PAK UW HELE STAMBOOM MEE, AL UW VRIENDEN, AL UW COLLEGA’S, … zodat de Magdalena-zaal volledig kan worden afgebroken. Check ook zeker de TikTok- en Instagram-pagina van DIS€OUNT!

Zoooo dat was het alweer voor februari :-(. Maar niet getreurd volgende maand zijn we er weer, met meer weer!

Schoen, Ed, Matijs, Jolijn en Cockx