Condacum Maart

Dag Tonca’s, er is weer een nieuwe maand aangebroken en dat betekent opnieuw een maand met leuke vergadering. Niet te vergeten, deze maand gaan we ook samen op weekend, JOEPPIEE!!! We hopen jullie voltallig te zien deze maand. Wij zijn alvast helemaal klaar voor maart.

Bij deze nog is de wet die jullie zeker moeten kennen!

Wij zijn tonca’s. Samen trekken wij op avontuur en wagen ons op onbekende jachtvelden. Tijdens deze grote tocht tonen wij respect voor de natuur en de wonderen van Moeder Aarde. Tonca’s leven in verbondenheid met andere stammen; dit broederschap geeft ons de kracht om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Zondag 3 maart van 14u-17u: Cars vergadering

Vroem vroem!!!! TUUUUTT TUUT!!! Vandaag draait alles rond auto’s en niet zomaar race auto’s. Lightning McQueen, Mater, Sally Carrera,… Ja dat lees je goed, vandaag gaan we zoals in Cars racen tegen elkaar. Kom dus zeker allemaal naar de scoutswei deze zondag om deze epische race niet te missen!

Zondag 10 maart van 14u-17u: Toy story vergadering

Knuffels en speelgoed dat tot leven komt op je kamer als jij niet thuis bent of slaapt, in Toy story kan dit allemaal. Vandaag springen we voor 1 dag in het verhaal van toy story, kom dus deze zondag samen met Buzz Lightyear en Woody naar de scoutswei.

Vrijdag 15 maart tot Zondag 17 maart: Tipiweekend

JOEPPIEE!!! Dit weekend is het tipiweekend op de scoutswei, dat betekent met zen allen in tipi’s slapen, lekker gezellig dus!! De tweedejaars worden vrijdagavond om 20u op de wei verwacht en de eerstejaars worden zaterdag om 14u op de wei verwacht. Meer info kunnen jullie vinden in de uitnodiging die jullie krijgen.

Zondag 24 maart van 14u tot 17u: Mickey Mouse vergadering

Als je aan Disney denkt is één van de eerste personages die in je opkomt Mickey Mouse natuurlijk! Volgende week is het alweer Pasen en Mickey Mouse heeft al een verassing voor jullie achtergelaten op de wei. Kom dus zeker om erachter te komen wat de verassing.

Zondag 31 maart: GEEN VERGADERING!

Vandaag is het Pasen, dus helaas geen vergadering deze week. We wensen jullie een fijn Pasen toe en tot in April!!

Walla
Tupi