Condacum Mei

Yooo Kapoenen

De maand mei staat al weer voor de deur, en die stelt zeker niet teleur. Lees snel verder om te weten te komen wat de maand mei ons brengt.

Zondag 05/05 14u15-16u45: Strategovergadering

Jullie lezen het goed! Het is weer eens tijd voor onze jaarlijkse strategovergadering. Verdedig je kamp met alles wat je hebt en val de andere kampen aan om hun waardevolle vlag te stelen. Strijd tegen de andere teams om uiteindelijk bekroond te worden als de ultieme winnaar. Jullie worden verwacht om 14:15 aan de Maria grot in het Altena park te Kontich waar jullie ook weer om 16:45 worden opgehaald.

Adres: Antwerpsesteenweg 79, 2550 Kontich

Zondag 12/05 14u15-16u45: Boerenvergadering

Heb je altijd al willen weten hoe het is om een echte boer te zijn? Grijp dan zeker deze kans en kom samen met ons het boerenleven ontdekken. Trek maar snel je botten en boerenoutfit aan en haast je naar de wei want de tijd van oogsten is aangebroken.

Zondag 19/05 14u15-16u45: Mini Maxivergadering

Vandaag spelen we niet alleen, maar worden we vergezeld door de oudste leden van onze scouts “De Verkenners”. Samen zullen we allemaal leuke spelletjes spelen, dus kom zeker naar de wei.

Vrijdag 24/05 19:00-20:00: Kampinfo

Vandaag is dan eindelijk de dag waar iedereen al zo lang naar uitkijkt. Jullie komen te weten op welk kamp we gaan! Kom zeker langs tussen 19:00 en 20:00 om alvast jullie kampuitnodiging te bemachtigen en dan kan het aftellen beginnen. Wij hebben er nu al heel veel zin in, hopelijk jullie ook.

Zondag 26/05 14u15-16u45: Politievergadering

Ben jij klaar om de wet te handhaven en boeven te vangen? Kom dan zeker af, om te leren hoe het is om als politieagent door het leven te gaan.

Dit was het dan weer voor de maand mei, we zien jullie snel terug in juni. Als afsluiter nog een klein gedichtje:

Met mei bijna voorbij, springt Kerrie het konijn blij. Onder de zon, in zijn hol zo fijn, Geniet hij van de laatste meidagen, zo rein. Vaarwel mei, hallo zomer, De kapoenen staan paraat, Voor nieuwe avonturen, groot en klein. Met de leiding als gids, zal het nooit saai zijn.

Kerrie
Zazoe