Scouts Kontich 28ste Sint Maarten
Inschrijven

Dit is enkel voor nieuwe leden! Leden die zich al eens inschreven kunnen hun medische fiche bijwerken via de groepsadministratie van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Hoe dit moet kan je aan je leiding vragen of hier lezen.

Vergeet na het invullen van dit formulier niet om het lidgeld voor dit werkjaar te storten op BE23 4155 0380 6291 met vermelding van de naam van de persoon die moet worden ingeschreven, alsook de tak waarin hij moet worden ingeschreven. Het lidgeld bedraagt dit jaar €43,00. U kan ook een mogelijkheid tot verminderd lidgeld aanvragen. De inschrijving bedraagt dan nog slechts €10 voor een werkjaar. Vink hiervoor het vakje onderaan de inschrijfpagina aan.

Lees meer over tegemoetkomingen aan financiële drempels op deze pagina.

Na het afronden van uw inschrijving zal u een lidkaart ontvangen. Hiermee kan u gaan winkelen in de Hopper (Scoutswinkel).