Condacum April

Yoooo welpennn

Het is bijna niet te geloven dat maart nu al voorbij is. Maar vrees niet, wij hebben april ook helemaal volgepland met leuke activiteiten!!! Allemaal komen en niet vergeten afmailen als je er niet bij kan zijn.

Zondag 07/04: GEEN VERGADERING

Deze week is er geen vergadering. Geniet allemaal met volle teugen van jullie vakantie en tot volgende week!

13 en 14 april: OPENDEURWEEKEND!!

Dit weekend organiseren wij het opendeurweekend! Wanneer worden jullie hier verwacht?

ZATERDAG 13/04: Van 19u tot 20u30 is het vergadering met alle leden samen, daarna zijn jullie uiteraard allemaal zeer welkom om nog te blijven. Er zullen kampvuurtjes, drankjes en muziek zijn dus zeker de moeite!

ZONDAG 14/04: om 12u worden de welpen op de wei verwacht, gelieve 4 euro mee te nemen. Dan kunnen we samen s’middags lekker smullen. Om 12u30 opent het ODD-restaurant en om 13u kunnen jullie allerlei leuke activiteiten doen, waaronder dit jaar weer een waterglijbaan :).

Voor inschrijvingen en verdere info is hier de link naar het evenement: https://fb.me/e/5ptHXwHsQ

Zondag 21 April 14u15-16u45: OPENDEURDAG GIDSEN

Deze week is het aan de gidsen voor hun opendeurdag, en wij gaan daar samen de sfeer wat opsnuiven en kijken naar de showtjes die de gidsen voorbereid hebben. We vertrekken samen op de scoutswei en komen na de showtjes ook terug naar de scoutswei, jullie moeten dus niet zelf naar de gidsen. Tot zondag allemaal!!

Zondag 28 april 14u15-16u45: SCHILDENSPEL

Tijd voor een echte klassieker deze zondag, we spelen namelijk het befaamde schildenspel!!! Kom dus allemaal zeker naar de wei deze zondag en warm je armen maar al wat op ;).

Dit was het dan voor de maand April, hopelijk vonden jullie het even tof als ons. Uitkijken nu naar mei, waar we weer heel de maand zullen volplannen met knotsgekke activiteiten!

Stevige linker,

Akela