Scouts Kontich 28ste Sint Maarten
Wie is wie

Kom te weten wie wie is op onze Kick-off die plaatsvindt op 3 september 2022!

Op deze pagina kom je te weten wie welke functie uitoefent op onze Scouts naast de takleiding. Informatie over een specifieke takleiding kan u vinden door bovenaan deze pagina op de naam van een tak te klikken en op de pagina die verschijnt vervolgens op het pijltje naar rechts te duwen.

Groepsleiding

Coördineert de algemene werking van de groep en ondersteunt de leiding bij zijn activiteiten.

Stuur ons gerust een mailtje op onderstaand e-mailadres bij vragen of bel ons op bij noodgevallen of dringende vragen.

EHBO

Zorgen ervoor dat de EHBO-bakken van de takken tijdens de vergaderingen en op kamp aangevuld blijven.

Nala

Jolijn

Yuma

Materiaalmeesters

Zorgen ervoor dat het materiaal waarmee we bouwen, op kamp gaan, koken, vuur maken,… in orde blijft en makkelijk terug te vinden is.
Bij vragen over materiaal kan je ons steeds een mailtje sturen op onderstaand mailadres.

Yuki

Matijs

Mitch

Maxim

Toto

Moki

Leidingslokaal

Zorgen ervoor dat het leidingslokaal in orde blijft.

Baloe

Kerrie

Noah

Nala

Buzzy

Cockx

Groen en vuilnis

Houden de wei mooi en zorgen ervoor dat het afval gesorteerd op het containerpark geraakt.

Chill

Zazou

Walla

Toilet-team

Dit team zorgt ervoor dat het toilet proper blijft en het wc-papier aangevuld blijft.

Yuma

Tabaqui

Akela

Coördineren de organisatie van onze evenementen doorheen het jaar.
Bij vragen omtrent evenementen kan je steeds bij ons terecht op onderstaand e-mailadres.

Ikki

Gigi

Houden de website up-to-date doorheen het jaar.

Bij vragen of suggesties over de werking van de website kan je bij ons terecht via onderstaand e-mailadres.

Halans

Baloe

Buzzy

Secretariaat

Houden de centjes van onze Scouts in de gaten en regelen grote aankopen.

Bij vragen over geldzaken kan je bij ons terecht via onderstaand e-mailadres.

Edje

Anoki