Condacum April

Dag liefste kapoenen, de winter is voorbij dus kom maar naar de wei! Deze maand zal er weer veel te doen zijn op de scouts, wij hebben er alvast veel zin dus hopelijk jullie ook!

7 april: geen vergadering

Deze week is het geen vergadering, tot volgende week op onze opendeurdag!

13/04 en 14/04: opendeurweekend

Het is zover! Ons opendeurweekend is er weer met hopelijk goed weer. De leden worden zaterdagavond om 19 uur op de wei verwacht en dan wordt het kampvuur aangestoken, gaat de toog open en zal er muziek zijn. De vergadering zal tot 20:30 duren waarna jullie nog kunnen blijven plakken. Zondag worden de kapoenen om 12 uur terug verwacht op de wei, hierna begint de BBQ en zal er weer veel te doen zijn bij ons. Zondag zouden de kapoenen 4 euro moeten meenemen. Verdere info over dit weekend volgt nog via mail dus hou deze goed in de gaten.

21/04 van 14:15 tot 16:45: opendeurdag gidsen

Dit weekend is het opendeurdag bij de gidsen en gaan we eens komen piepen met heel de scouts. De befaamde show van de gidsen wil je zeker niet missen dus kom zeker naar de wei!

28/04 van 14:15 tot 16:45: Hollebollegijsvergadering

Deze week gaan we ontdekken wie de bolste Gijs is van al de kapoenen. Doe voor deze vergadering maar een veel te grote tshirt aan en neem oud krantenpapier mee als je dit thuis nog hebt liggen. Op het einde van de vergadering zien we wie de grootste(/dikste) speler is!

Dit was het weer voor de maand april maar wees niet getreurd want wij staan terug klaar in de maand mei, wat er ook gebeurt! Tot dan!

Stevige linker, de kapoenenleiding.